Tatueringar.....

Jag älskar tatueringar och har två och en halv själv. Den första jag gjorde var en groda på foten. En en impuls på fyllan i Kiel.. Men trots att den gjorde skitont blev jag nöjd.image3
Nästa gadd jag gjorde var en varg som jag velat ha i 10 år, men inte fått på pränt. Varg i en drömfångare, gjord av heidi hay i göteborg.
image4
Supernöjd! Den tjejen kan sina saker. Ni ska veta att hon gjort den helt på frihand!

Tredje är ett projekt som är under construktion.... Det blir en indian framför en buffelskalle. Kolla in den här....image5

Efter ytterligare några timmars sittning ser den ut så här nu.


image6

För utom gaddningar ligger mc mig ganska varm om hjärtat åxå, så jag kastar in en bild på den med,
image7

Det var allt för denna gång. Tills nästa gång....Ta hand om er....och varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0