Trött.....

Precis kommit hem från jobbet. Jobbar natt på ett boeende med en autistisk tjej. Klockan är 09.45 och jag skall snart gå och lägga mig.
Sitter bara och njuter lite av tystnaden, yngste grabben i värmland över höstlovet, äldste grabben är på jobbet, hundarna och maken sover....
 Planerade för utställning i helgen, men det har inte kommit något pm. Så jag ringde arrangören i går och fick till svar att jag skulle återkomma idag. Sagt och gjort, ringde nu när jag kom hem men hon kunde inte hitta någon anmälan.
Fick ringa SKK och kolla om det blivit något fel där, men dom kunde inte heller hitta någon anmälan till utställningen!
Jag gjorde två anmälan över nätet via skk´s sida och jag är HELT säker på att jag anmälde till både Sofiero och Växjö!
Men tydligen inte...suck. Så nu blir det ingen resa till småland i morgon. Och till Sofiero kom vi ju inte heller iväg pga att jag blev sjuk. Så nu missade vi helt plötsligt två utställningar på raken.
Vad trött jag blir......image2
 
Tills nästa gång, Ta hand om er...och varandra.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Är du säker på att du lämnat in två ansökningar,har det klickat ordentligt,tråkigt!
Söt vovve i soffan :-)
Mvh Anna-Carin

2007-11-02 @ 14:59:40
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0